page_banner

Prughjetti di l'Industria Cosmetica Cleanroom

INDUSTRIA COSMETTICA PROGETTI CLEANROOM

Per risponde à i bisogni di a produzzione, ci sò un gran numaru di fabricatori di cosmetichi OEM, ma si dice chì ci sò solu uni pochi di centu cumpagnie in u paese chì anu passatu u standard GMPC.È una parte di i criterii d'accettazione di GMPC hè nantu à i requisiti di stanza pulita!

微信截图_20220317172046

Cosmetics GMP hè una certificazione di terze parti basata nantu à a "Bona Pratica di Fabbricazione per i Prodotti Cosmetici - Prutezzione di a Salute di i Clienti" (riferita cum'è GMPC) è basatu nantu à a prutezzione di a salute di i clienti.Per i cosmetichi venduti in i mercati di i Stati Uniti è di l'UE, chì sò pruduciuti in casa o impurtati da l'esteru, devenu esse conformi à i Regolamenti Cosmetici Federali di i Stati Uniti o à a Direttiva Cosmetica di l'UE (questu hè un requisitu duru), vale à dì, implementà a certificazione GMP è rispettu. cù normi di produttu pertinenti (Direttiva EN76/768/EEC) per assicurà a salute di i cunsumatori dopu l'usu normale.

 

Perchè avemu da fà una stanza pulita?

1. A materia prima è l'ingredienti utilizati in cusmetichi sò faciuli di deteriorate.

2. I bisogni di pulizia di l'equipaggiu di produzzione in u prucessu di produzzione di cusmetichi sò richiesti.

3. I prudutti chì generanu polvera o utilizanu materie prime nocive, inflammabili è splusive durante a produzzione di cusmetichi anu da utilizà una sala di purificazione senza polvera.

4. I cusmetichi muderni sò strettamente ligati à a vita di ogni ghjornu di e persone.A maiò parte di a ghjente usa cosmetichi.Dunque, a qualità di i cusmetichi deve esse sicura, stabile, utilizable è utile.Dunque, hè determinatu chì i cusmetichi anu bisognu à esse in un bonu spaziu ambientale.Pruduzzione, fabricazione, vale à dì, attellu senza polvera.

5. L'aria bacteriana pò facilmente causà contaminazione secundaria à i prudutti in a fabricazione, in piedi, in riempimentu, imballaggio è altri ligami di cusmetichi.Sicondu i requisiti di a nova versione di "Normi ​​igienici per l'imprese di fabricazione di cosmetici", u numeru tutale di batteri in l'aria di l'attellu di produzzione ùn deve micca più di 1000 / In u stessu tempu, u magazzinu di i prudutti semi-finitu, a sala di riempimentu. , a stanza di magazzinu di u containeru pulita, u vestitori è a so zona di buffer deve avè facilità di purificazione di l'aria o di disinfezione di l'aria.

Dunque, quandu sceglite una fabbrica di trasfurmazioni OEM cosmetichi, duvete sceglie un attellu di livellu GMPC 100,000.

In a pianta di trasfurmazioni OEM di cosmetici, u magazzinu adotta u standard di purificazione di l'aria di 10.000 livelli, è u laboratoriu, a sala di materia prima, a sala di riempimentu, u magazzinu per a disinfezione di materiale di imballaggio internu è u vestitori adoptanu tutti u standard di purificazione d'aria di 100.000 livelli.L'altri spazii adoptanu u standard di purificazione di l'aria di 300.000 livelli.In questu modu, u 99,97% di i batteri è u polu in l'aria ponu esse eliminati in modu efficace, è tutti i prudutti ponu esse fabbricati è imballati in un ambiente sicuru è senza contaminazione.

微信截图_20220317172158